Anasayfa » , » Lc Waikiki İndirimli Ürünleri

Lc Waikiki İndirimli Ürünleri

Kırmızılı ürünlerde indirim sezonu var. Herkes duysun  yüksek indirimleri ile şaşırtıyor moda tutkunlarını. Zaten 2014 senesi çok hızlı ve moda ile dolu dolu geçecek bunlardan daha öncede bahsetmiştik sanıyorum. İndirimli ayakkabılar 24.90 TL. den 9.90 TL ye inmiş bulunuyor. Fiyatlar doğrusu oldukça uygun. Karar sizin. Aynı zamanda erkek kazağı ve pantolonları da indirime giren ürünler içinde bulunmaktadır. Keten pantolonu da erkeklere çok yakışmaktadır. Kadınlara özel etek pantolonlar dahil hepsi indirim içinde yer alıyor. Kısa elbise modelleri içinde de benim giyim tarzıma uygun bulduğum bir modeli sizlere anlatma gereği duydum. Krem rengine yakın bir renk ama bir bayanda çok hoş duruyor. Erkek çizgili kazakları da düz kazakları gibi ilgi çekici ve beni al diyor sanki. Erkek hırkası ise inanılmaz bir indirime girmiş bulunmakta. Kışlık hırka modelleri arasında yerini bulan Lcw yeniden yine indirimi ile hırka giyimini kimselere bırakmamaya kararlı görünmektedir. Örme hırka gibi değil bunlar daha çok bir sanayi ürünü olduğu belli oluyor ama sizi temin ederim ki adeta örme hırka gibi hoş görünüyor. Çünkü Lc Waikiki ile kalite konuşuyor. Lc Waikiki yeni hırka modelleri arasında 2014 yılında da yüzünüzü güldüreceğini şimdiden anlayabiliyoruz. Herkes merserize hırka giyerken ben asla merserize giymedim. Tarzıma uygun bulmadığımdan beli belki de nedeni bilinmeyen bir sebepten ötürü. Kelimeleri aktarıyorum kendimi tutamıyorum bazen. Yarasa kol hırka kadında çok güzel duruyor kadının kadınlığına ayrıca bir hava katıyor yarasa kol. Ancak giymek isteyen var giymek istemeyen var. Her zaman söylüyoruz tercih sizden konuşması çene dökmesi bizden. 2014 Yılının moda rengi olan kırmızı ile konuşmaya ve hırkadan devam etmeye yeniden başlıyoruz. Ben kapşonlu hırkaları daha çok erkeklere yakıştırıyorum ama kendisine yakıştırıp ben kapşonlu giyerim ötesini de bilmem diyen bir hanımefendiye ne diyebiliriz ki... Moda demek özgünlük demektir. Yaratıcılık demektir. Kendini bulma kendinden olma ve etrafın görüşlerine hayır diyebilme kişiliğini gösterebilmekte gizlidir moda. Ve şimdi de geldik triko hırkaya triko giymek bir ayrıcalıktır diyerek bu bahsi kapatmak isterdim açıkçası fakat bu kadar kısa geçilecek bir mesele olmadığını da çok iyi biliyoruz moda severler olarak... Yün hırka sıcak tutar bu bir gerçek ama her sıcak tutan hırka da giyilecek diye birşey yok. Bazı kadınların çalışma koşulları yaz kış çok sıcak geçmekte böyle durumlarda yün hırka adamı yakar bitirir. Yani vaziyete göre giyim diyoruz ya... Yaz günü yün hırka giyilmez bazen yaz günü bir tişört bile fazla gelirken insana... Çiçekli bir body gördüm fiyatı 22.90 TL den 9.90 TL ye inmiş. Gelelim elörgüsü modellerine el örgüsü deyince bende akan sular durulur neden böyle söylüyorum açıklayayım sizlere emek en yüce değerdir diyenler vardır hayatımızda ve bu insanlar ellerinden geldiğince emeğin en yüce değer olduğunu her fırsatta bizlere kanıtlar işte fabrika malı ile elörgüsü arasında ki fark da burada saklıdır. Fark emektedir. Fark en yüce değerde. Bir makine üretimi ile el örgüsü arasında ki farkı buradan gözlememiz hepimize öğretici sonuçlara ulaştıracaktır. Gri erkek kazağını da çok uygun buldum. Hırka dedik ama mevsimine göre ayırmadık hırkayı... Yazlık hırka dediğiniz bir defa giyersiniz zaten sonra çok fazla terlediğiniz be bunaldığınız için giymek istemeyebilirsiniz. Ama kışlık hırka hiç öyle mi kışlık hırkayı her zaman giyebilirsiniz.



Lc Waikiki İndirimli Ürünleri

Lc Waikiki İndirimli Ürünleri

Lc Waikiki İndirimli Ürünleri



























Sosyal Paylaşım :
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
 
Lc Waikiki : Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Giyim | Lc Waikiki Mont Modelleri
Lcw © 2014. Lc Waikiki | Lcw | Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Ürünleri | Lc Waikiki Giyim | - Lc Waikiki Kaban Modelleri | Lc Waikiki Bot Modelleri | Lc Waikiki Kazak Modelleri | Lc Waikiki Hırka Modelleri | Lc Waikiki Tunik Modelleri | Lc Waikiki Atlet Modelleri | Lc Waikiki Penye Modelleri | Lc Waikiki Pantolon Modelleri |
2014 Modasına Dair Herşey Lcw Şort Modelleri Lcw Trençkot Modelleri Lc Waikiki Tayt Modelleri
Lc Waikiki Yeni Sezon Ürünleri Lc Waikiki Şapka Modelleri