Anasayfa » , , , » Lc Waikiki Gömlek Bluz Ve Tunik Çeşitleri

Lc Waikiki Gömlek Bluz Ve Tunik Çeşitleri

Sarışın kıza gömlek yakışır. Esmer kıza da bluz ben bunu bilir bunu söylerim. Yalnız sadece bluz ya da gömlek diye bir ayrıma gitmeyi de pek doğru bulmuyorum elbette. indirimli modelleri arasında da gelecekte göstereceğimiz tunik modelleri arasında bulunan giyimler her bir insan tarzını Lcw ile karşılaştırmaktadır. Şimdi bir yandan Lc Waikiki ile olan derdimizi bırakıyoruz. Bir yandan da bu harika gömlek ve bluzlara bir göz atıyoruz. Beyaz renkli bluza bayıldım. Ne yalan söyleyim. Bu bluzu giyen kız da pek güzelmiş. Allah sahibime bağışlasın demek düşüyor bize de. 2014 Yılı herkes için moda açısından çok ciddi farklılıklar arz edeceğe benzemektedir. Koyu yeşil bluz da bayanda çok hoş durmuş bir bakmanızı ve değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Siyah gömleğe ise ne diyeceğimi bilemedim desem yeridir. Yani herkes siyah giyemez demek istiyorum. Ama gel gör ki Lc Waikiki siyah gömleklerini görüp de giyinmemek elde bile değil. Yine pembe pantolon altına bir kombinle 34.90 TL. fiyatında ki tunik herşeyiyle ben burdayım gel beni al indirimi bekleme diyor. Ama elbette karar sizin. Çiçekli gömleği gördünüz mü ? Aman aman ne yaman bir gömlek hem de çiçekli... Çiçekler içinde neler var tam göremiyorum ama bence lale vardır gül vardır papatya vardır desen desen gömlek modelleri işte Lcw farkı ile... 2014 bahar yılı pek çetin geçeceğe benziyor hep birlikte yaşayacağız bunu. Şimdi modayı takip etme zamanı. Yeni fırfırlı etekler çıkacak karşımıza uzun elbiseler göreceğiz. Beyaz bluz altına kısa kot desek nasıl olur ? Bu kombinleri nerede bulacaksınız başka açık konuşalım... Dar tunikleri genelde tercihimdir. Ama tunikler genellikle bol olarak üretilmektedir. Uzun bluzlar içinde kırmızı bluz benim için ütopya. Kareli gömlek modelleri de tunik tarzı gibi görünmektedir. Düz beyaz giyim hiç ama hiç tarzım değildir yapacak birşey yok. Kareli gömlek altına beyaz pantolon da yine göz dolduran modeller arasında yerini almış gibi görünmekte. Gömlekler genellikle uzun kollu kısa kollu görmek neredeyse imkansız görünüyor... Pek çok yeni moda Lcw ürünü görmek de bu katalog da mümkün. Esmer kadınlara beyaz yakışıyor , sarışınlara da daha çok kapalı koyu renkleri yakıştırıyorum. Bir daha ki moda konuşmalarımda kendimi konuşturmam da yeniden görüşmek üzere kendinize pek çok iyi bakın dileklerimi iletiyorum. Hoşçakalın...

Lc Waikiki Gömlek Bluz Ve Tunik Çeşitleri

Lc Waikiki Gömlek Bluz Ve Tunik Çeşitleri











Sosyal Paylaşım :
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
 
Lc Waikiki : Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Giyim | Lc Waikiki Mont Modelleri
Lcw © 2014. Lc Waikiki | Lcw | Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Ürünleri | Lc Waikiki Giyim | - Lc Waikiki Kaban Modelleri | Lc Waikiki Bot Modelleri | Lc Waikiki Kazak Modelleri | Lc Waikiki Hırka Modelleri | Lc Waikiki Tunik Modelleri | Lc Waikiki Atlet Modelleri | Lc Waikiki Penye Modelleri | Lc Waikiki Pantolon Modelleri |
2014 Modasına Dair Herşey Lcw Şort Modelleri Lcw Trençkot Modelleri Lc Waikiki Tayt Modelleri
Lc Waikiki Yeni Sezon Ürünleri Lc Waikiki Şapka Modelleri