Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Yeni bluzlar artık sizinle de buluşuyor. Açık pembe , lacivert , ten rengi , krem rengi , lila  ve daha pek çok renk kombinasyonunda çeşitleri bulunan  bluz çeşitlerinde farklılıklarıyla göze çarpıyor. 2013 senesi moda senesi olacak. 2013 yılında kış demek Lc Waikiki demek olacak. Ve bu kaliteyi bu durumu gömlekler de , tunikler de , ve de bluzlar da görmekteyiz. Yarasa kollu bluz modellerinden dar bluzlara kadar pek çok farklı bluz çeşidi mevcut görünmekte. 2013 bluz modelleri içinde Lcw farkı buradadır. Şifon bluzları ben pek tercih etmedim bugüne kadar ancak giyinene ne de saygı duymak durumundayım. Bluz kataloğu için de ben abiye bluzlara rast gelmesem de abiye çeşitleri bluz anlamında önemlidir diyorum. Sonraki dönemlerde üzerinde konuşabileceğimiz bir konu olmasını umut ediyorum. Bu konu içinde ki bluzlar daha çok yazlık bluzlardır. Yazlık bluzlar da baharlık bluzlar gibi görünebilmek de ancak aralarında kumaş farkı bulunabilmektedir. Kumaş bluzlar dediğimiz gibi bahar aylarına özgü bir giyim modeli olarak görülebilirken penye bluzlar da daha çok yazlık bluz dediğimiz kategori içindedir bana göre. Saten bluz modellerini de daha çok sizlerinde tahmin edebileceği gibi özel davetlere giderken giyilir genelde. Ben merserize bluzları giyinmeye pek yanaşmadım hayatım boyunca. Nedenini kendi içimde henüz çözebilmiş değilim ama durum böyle. Lcw büyük beden bluz modellerini de konu edineceğimiz zamanlar gelecektir. Bu katalog içinde de yine büyük beden modellerini görebilmeniz olasıdır. Ve de geldik yarasa kollu bluzlara , bir bayana en çok yakıştırdığım kesim yarasa kollu kesimdir. Tüm bayanları nedense çok zarif ve şık gösterebilme hususunda yarasa kollu modelleri rakipsiz görebiliyorum. Dikişleri iyi yapılmış kesimleri muntazam bir bluzu kim giyinebilmek istemez ki ? İşte Lc Waikiki bu talebe karşılık vermektedir. Ürünler içinde uzun kollu bluz modelleri de bulunmaktadır. Bir de bunların dışında ben fırfırlı bluzları çok severim doğrusu. Nerede bir fırfırlı bluz görsem dayanamam alırım hemen. Yine triko bluzlar derseniz triko demek kalite demektir diye cevap vermeyi uygun bulurum kendimce. Bir de etek bluzlar vardır , sıcak günlerde giyilebilen. Annele günü içinde bir hediye alabilmek amacıyla da anne bluzları vardır. Ama Lc Waikiki bluz kataloğu içinde şu anda annneler günün de olmamamız nedeniyle anne bluzları bulunmamaktadır. Ve nasıl unuturum ki staplez bluzlar ki yarasa kollular dan sonra en büyük gözdelerim arasındadır kendileri staplez bluzlar gelmektedir. Elbette annelerimizin ördüğü dantelli örgü bluzları nasıl unutabilirim ki. Hamile bluz modellerini ise hamile kataloğunda zaten sizlere anlattığımı hatırlıyorum. Yazlık bluz kadar artık kışlık bluzlar da bizleri ilgilendiriyor. Ne de olsa 2013 kış modası günleri geldi de çattı bile biliyorsunuz. Bayan penye bluzları bayanlara özel penye bluz demişken ben bir penye elbise hastasıyımdır. Penye elbiseler özellikle fiziği muntazam gençlere çok yakışmaktadır. Lc Waikiki yeni bluz modelleri şimdilik böyle yeni ürünler ortaya çıktığında yeni ürünler için yeni söyleyecek sözlerimizde olacaktır elbet. Bluz modelleri ve fiyatları Lcw kapsamında oldukça uygundur zaten bunu sizde alırken farkedeceksiniz. İpek gibi kumaşı olan ipek bluzlarını da bir görmenizi salık veriyorum. Yarasa kol kadar olmasa da sevdiğim bluzlar dandır. Annelerimizin çeyizlik olarak düşündüğü dantelli bluzları nasıl da hatırlamam ki ; Daha çok beyaz bluzlar dantellidir benim dikkatimi de böyle çekmişlerdir. Tül bluzlar da dantelliler gibi çeyizlik amacıyla çeyiz sandıklarına yerleştirilir. Tığ işi bluzlar , dantelli bluzlar ve ipek kumaşı bluzlar daha çok çeyizlik amacıyla örülürler. En güzel bluzlar da zaten bunlardır. File bluzları da ben bu bağlamda ele alıyorum daha çok. Lc Waikiki bluzları daha çok baharlık bluzdur.  Ve daha çok spor bluz kategorisindedir. Siyah renkte olan bluzlar hep ayrı bir havadadır. Biliyorsunuz siyah çok garanti bir renk olarak bilinmektedir. Ve önemli olan siyah bluzların da garanti hoş bir görünüme neden olmasıdır. Şimdi gördüm bir sarı bluz müthiş müthiş.

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri













































































Lc Waikiki bayan gömlekleri özellikle yeni çıkmış olanları içinde kırmızı gömlek beni bir hayli cezbetti. 2013 gömlek modelleri dahilinde Lc Waikiki önde olacağını göstermiş oluyor. İndirimli gömlek modelleri ile Lcw gömlek fiyatlarında da kendisine daha bir albeni katıyor. Şifon gömlekler mağazaları dolaştığımda bu bayram zamanında çok ilgi gördüğünü fark ettim. Küçüklüğümde daha çok hakim yaka gömleklere özenirdim ancak büyüdükçe bu ilgimi yitirdim. Bu arada Lc Waikiki gömlekleri içinde kırmızı ve beyaz gömleklere bayıldım. Daha çok baharlık spor gömlekler bunlar. 2013 modası içinde daha farklı gömlekleri de göreceğiz elbette. Hem tunik konuşacağız hem gömlek ancak tünik gömlekler hakkında bir şey söylemeyeceğiz. Fırfırlı gömleklere olan ilgim de fırfırlı bluzlara kadar olan ilgim kadardır. Bayan gömlekleri hem güzel hem de fiyatları güzel. Kadınlar bu gömlekleri görünce almasında ne yapsınlar. Ben şahsi olarak dar kesim gömleklere pek itibar etmedim çünkü içlerinde kendimi pek de rahat hissedemedim. Gömlek dediğin rahat olacak kardeşim öyle insanı sıkmayacak daraltmayacak bunaltmayacak ama öyle değil mi ? En güzel gömlek modelleri Lcw ile sizlerledir. Yazlık gömlekler ile baharlık gömlekler arasında ki gömlek tarzı ancak bu kadar güzel olabilirdi. Daha çok kısa kollu gömlekler bulunmakla beraber uzun kollu gömleklerinde bulunduğunu söylemek mümkün. Kışlık gömlekleri de 2013 kış modası kapsamında söyleşeceğiz. Ata yaka gömlekleri de yine 2013 kış sezonunda dile getiririz. Yeni sezon gömlekleri yeni sezonda konuşulur ne de olsa. Çizgili gömlekleri sizde seviyor musunuz o zaman bu kışı bekleyin derim sizlere. Ama şunu bilelim saten gömlek ve klasik gömlek benim gömlek sınıflandırmam açısından ayrılmazlar. Dik yaka gömlekler belki de hep küçüklük sevdamın bir hatırası olarak kalacaktır kim bilir ? Hele bir kış gelsin keten gömlekleri de konuşarak dertleşiriz sizlerle sevgili moda tutkunları. Bunlar tunik gibi uzun gömlekler değil elbette kısa gömlek bunlar ama uzun gömlekleri de konuşuruz dediğim gibi bir gün. 

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri













































































Tunik giyimi daha çok yaşlı kadınlar tarafından tercihe kalmış diye yanlış bir algı var etrafımızda ben yaygın yanlış algıyı kırmaya çalışanlardan bir tanesiyim. 2013 tunik modelleri sizlerde göreceksiniz harkulade tasarımlarla geçecektir. Bayanlar daha çok pantolon üstü tunik ya da diğer bir değişle pantolon üstüne tunik arayışına girdiler artık. Uzun tunik de olabilir kısa tunik de olabilir ben bunu söylemiyorum burada önemli olan giyebileceğimiz tuniklerin gençler tarafından da tercihe uğratılabilmesi olayıdır. Şimdi şifon tuniklerin hiç de yadsınamayacak ölçüde rağbete uğrayacağını düşünüyorum. 2013 yılında... Ama Lc Waikiki tunik kataloğu bana daha çok yazlık tunikleri andırdı. Kareli ve desenli tunikler arasında çok güzel desenler göze çarpmaktadır. En güzel tunik modelleri Lcw ile buradadır. Bunu bir kere aklınızdan çıkarmayın diyorum. Yine bluz ve gömlek de olduğu gibi penye tunik modelleri tunik içinde de sevebileceğim ürünler arasındadır. Kumaş tunikler ise daha çok annelerimizin örgü kabiliyeti ile ortaya koyduğu harikaları hatırlatıyor şimdi. Lc Waikiki yeni tunikleri aynı zamanda da son derece uygun ya da ucuz fiyatlara sunulmaktadır. Bunlar güzel tuniklerdir. Ve tabii tunik nedir ayrı... Bir de tunik elbiseleri vardır ki bu da ayrı bir konudur yine konuşulabilmesi gereken. Örgü tunikleri içinde diyeceğim annelerimizin çeyizlik işlerine verdiği büyük emeklerin neticesinde ortaya çıkarılabilen tuniklerdir bunlarda... Tayt tunikleri de benim pek denemediğim fakat varlığından haberdar olduğum bir tarzı içermektedir. El örgüsü tunik desem size bana ne cevap verirsiniz ki ? Elbette yine çeyizlikle annelerimizin el emeği göz nuru sözleriyle karşılık verirsiniz bunları tahmin etmek hiç de güç değil benim için. Son tunikler burada ve biz de buradayız sizlerle. Modern tunik demek el emeği göz nurundan sakınacağımız tunik demek değildir elbette ki. O da fabrika çıkışlı olsa da ayrıntılara dikkat eden bir tasarımcının elinden çıkmış olabilmesine dikkat edilmelidir. Setrems tunik hakkında henüz hiç bir fikir veya bilgi sahibi değilim o bakımdan bu konuyu geçmek durumundayım. Genellikle spor tuniklerin şık tunik kategorisi içinde değerlendirilemeyeceğini yazar dururlar ancak ben buna hiç bir zaman katılmadım ve de doğru bulmadım. Spor tunikler de pek tabii şık görünebilirler yeterki az önce de bahsini ettiğimiz gibi tasarımı dikkatle ve özenle hazırlanmış olsun. Tunik ne üstüne giyilir ya kot üstüne ya da tayt üstüne işte burada hangidi bir bayana daha çok yakışabilir diyorsanız ben size cevap olarak tayt derim. Tayt üstüne tunik bayanlara daha çok yakışmaktadır. Kot tunik ise genç bayanların doğrultusunda üretilebilecek bir giyim ürünüdür. Örgü tunik modelleri ve yapılışı ise zor olmakla beraber gelecek zaman içinde yine Derya Baykalın bu konuya da bir el atacağını düşünüyorum. 2013 kışı gelsin keten tunikleri de sizinle konuşuyor olacağız. Ve gömlek de olur bluz da olur da tunik de olmaz mı hiç saten tunikler burada da saten olarak karşımıza çıkmaktadır. Ve yine satenin özelliği gecelere önem verdiğimiz yerlere giderken giyebildiğimiz bir giyim tarzını bizlere yansıtmaktadır. Tunik pardesülerine de 2013 kış sezonu içinde yer vereceğiz. Yarasa kolu öve öve bitiremedik az önce ve övmeye devam etmek durumundayız şimdi de. Yarasa kollu tunikler de diğer tarzlara göre ayrılır bana göre tunikler içinde de... Ne dedik hele bir kış gelsin o zaman yün tunikleri de dile getirmekten keyif duyacağız elbette.

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri
Lcw Bluz Gömlek Ve Tunikleri

Sosyal Paylaşım :
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
 
Lc Waikiki : Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Giyim | Lc Waikiki Mont Modelleri
Lcw © 2014. Lc Waikiki | Lcw | Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Ürünleri | Lc Waikiki Giyim | - Lc Waikiki Kaban Modelleri | Lc Waikiki Bot Modelleri | Lc Waikiki Kazak Modelleri | Lc Waikiki Hırka Modelleri | Lc Waikiki Tunik Modelleri | Lc Waikiki Atlet Modelleri | Lc Waikiki Penye Modelleri | Lc Waikiki Pantolon Modelleri |
2014 Modasına Dair Herşey Lcw Şort Modelleri Lcw Trençkot Modelleri Lc Waikiki Tayt Modelleri
Lc Waikiki Yeni Sezon Ürünleri Lc Waikiki Şapka Modelleri